NEDIS CONNECT

NEDIS Connect biedt u de best mogelijke oplossing om uw bedrijfsprocessen naadloos te integreren met die van ons. Dit bespaart u tijd en vermindert fouten.

 

Wat is NEDIS Connect?

NEDIS Connect is een uitgebreid pakket elektronische oplossingen die het mogelijk maken uw bestellingen naar NEDIS te automatiseren en uw webshop te verrijken met hoogwaardige productdata.

Wilt u meer weten over de talrijke mogelijkheden van NEDIS Connect? Lees dan verder voor meer informatie. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons e-commerce team via ecommerce@nedis.com of met uw NEDIS account manager.

 

Klik hier om de Quick Start Guide te downloaden

 

Klik hier om de Technical Implementation Manual te downloaden

Article data

Elke dag publiceren we de nieuwste productinformatie, productbeschrijvingen, professionele productafbeeldingen, prijzen en voorraadgegevens. Deze informatie kan worden geïmporteerd in uw webshop, ERP-systeem of POS-syteem voor verkoop- en vergelijkingsfuncties. Dit verbetert uw processen en verlaagt de foutmarges.

Extra files

Naast artikeldata verstrekt NEDIS ook een lijst met extra bestanden die informatie bevat over accessoires, alternatieven, varianten en Frequently Asked Questions. Dit maakt de productinformatie op uw webshop compleet en zorgt ervoor dat uw klanten het product kunnen vinden waarnaar ze op zoek zijn.

Dispatch information

Wanneer uw bestelling wordt verzonden, communiceert NEDIS een overzicht van alle verzendingen voor uw bestellingen in één enkel bestand dat gemakkelijk in uw systemen kan worden geïmporteerd.

Dispatch informatie bevat:

  • Pakketinformatie
  • Verstuurde hoeveelheden
  • Track & Trace informatie om uw pakketje te volgen bij onze verzendpartner

Real-time stock check

Een systematische real-time voorraadcontrole vermindert backorders en geeft u de mogelijkheid uw klanten een alternatief product aan te bieden. Voordat u uw bestellingen verzendt naar NEDIS raden wij u aan een real-time voorraadcontrole uit te voeren om te bevestigen dat het gevraagde artikel beschikbaar is.

Electronic order

Door gebruik te maken van ons e-mail bestel format kunt u uw bestellingen automatisch naar NEDIS doorsturen. Op deze manier hoeft u uw bestellingen niet handmatig in te voeren in de NEDIS webshop. NEDIS ontvangt uw orders en verwerkt ze. Dit bespaart u tijd en vermindert de kans op fouten.

Invoice PDF

Ontvang onze PDF facturen eenvoudig in uw mailbox. U kunt zelfs bepalen op welk e-mailadres u de facturen wilt ontvangen, zodat ze automatisch in uw systeem kunnen worden geïmporteerd.


 

Electronic Data Interchange (EDI)

Als u al een EDI aansluiting heeft, kunt u deze ook aansluiten aan onze backend sytemen. Momenteel bieden we de volgende EDI berichten aan:

  • Product Data
  • ORDER
  • ORDRSP
  • DESADV
  • INVOICE

Onze EDI partner Onetrail zal ervoor zorgen dat u alle berichten kunt verzenden en ontvangen in het gewenste formaat en via één van onze beveiligde verbindingen. Voor meer informatie stuur een e-mail naar ons EDI team via edi@nedis.com of neem contact op met uw NEDIS account manager.

Klik om een overzicht te downloaden van de NEDIS GLN numbers


Product data

Wij bieden u dagelijks een update van ons assortiment inclusief prijzen en beschikbaarheid. Daarnaast voegen we links naar mediabestanden, zoals foto's, video's en downloads, toe. We kunnen ieder uur voorraad updates en real-time prijzen en beschikbaarheid verstrekken.

ORDER

We kunnen uw bestellingen automatisch ontvangen en verwerken. Of het nu gaat om een magazijn bestelling die moet worden verzonden naar een plaatselijke winkel of om een dropshipment bestelling die rechtstreeks aan uw klant geleverd moet worden.

ORDRSP (Order Response)

Het Order Response bericht is een orderbevestiging die door NEDIS via EDI wordt verzonden als antwoord op de bestelling die u heeft verzonden. Het Order Response bericht bevat een actueel overzicht van de bestelling die verzonden zal worden.

DESADV (Despatch Advice)

Het Despatch Advise (DESADV) is een elektronische versie van de papieren vooraankondiging van verzending of de Advance Ship Notice (ASN). Dit EDI bericht bevat alle informatie met betrekking tot de levering. In de meest beknopte vorm geeft de DESADV aan wie het bericht verstuurt, wie het bericht ontvangt, de verwachte leverdatum van de bestelling, de artikelen per orderregel, de artikelcode (EAN/GTIN/SKU) en de bestelde hoeveelheid.

INVOICE

Door gebruik te maken van een EDI verbinding voor financiële transacties wordt het papierwerk en de kans op fouten verminderd. Daarnaast verbetert het de toegang tot real-time financiële gegevens. NEDIS biedt klanten de mogelijkheid om facturen te ontvangen via EDI. Het INVOICE bericht bevat informatie zoals het originele ordernummer, kosten, heffingen en BTW gegevens.

Kunt u de juiste informatie niet vinden?

Neem dan contact met ons op!

 

Via ons serviceformulier

service form.png

Heeft u vragen over de producten of bestellingen?

Dien een service aanvraag in

We reageren altijd binnen twee werkdagen!

Via e-mail

service form.png

Heeft u een algemene vraag?

Stuur ons een e-mail

We reageren altijd binnen twee werkdagen!

Via telefoon

service form.png

U kunt ons direct bereiken

014 591729*

We zijn bereikbaar tijdens werkdagen

U heeft 0 van de 0 producten om te vergelijken geselecteerd. (Selecteer nog een product)

Vergelijk
Terug naar top